НОРМАТИВНА ПРАВОВА БАЗА
2023-2024 н.р
ПОСТАНОВИ
КМУ
- Постанова КМУ від 13.10.2020 № 957 "Про внесення змін до Порядку забезпечення підручниками та посібниками здобувачів повної загальної середньої освіти і педагогічних працівників"
- Постанова КМУ від 30.09.2020 №898 "Державний стандарт базової середньої освіти"
- Постанова КМУ від 29.07.2020 р. № 672 "Деякі питання професійного розвитку педагогічних працівників"
- Постанова КМУ від 24.12.2019 року № 1094 «Про внесення змін до положення про сертифікацію педагогічних працівників»
- Постанова КМУ від 21.08.2019 р. № 800 «Деякі питання підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників»
- Постанова КМУ від 21.02.2018 р. №87 «Про затвердження Державного стандарту початкової освіти» (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 24.07.2019 № 688)
- Постанова КМУ від 21.08.2013 р. № 607 «Про затвердження Державного стандарту початкової загальної освіти для дітей з особливими освітніми потребами»
- Постанова КМУ від 15.08.2011 р. № 872 «Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах»
Міністерство охорони здоров'я- Наказ МОЗ №2205 від 25.09.2020 “Про затвердження Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти”
- Наказ Міністерства охорони здоров’я України від 01 серпня 2022 року № 1371 «Про затвердження Змін до деяких наказів Міністерства охорони здоров’я України» (щодо тривалості онлайн-уроків для школярів)
РОЗПОРЯДЖЕННЯ- Розпорядження КМУ від 05.08.2020 року № 960-р «Про схвалення Концепції розвитку природничо-математичної освіти (STEM-освіти)»
- Розпорядження КМУ від 14.12.2016 року № 988-р «Про схвалення Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» на період до 2029 року»
- Розпорядження КМУ від 13.12.2017 року №903-р «Про затвердження плану заходів на 2017-2029 роки із запровадження Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа».
НАКАЗИ
- Указ Президента України від 18.05.2019 р. № 286/2019 «Про Стратегію національно-патріотичного виховання»
- Наках МОН "Про затвердження положення про атестацію"
- Указ Президента України від 30.09.2010 р. № 927/2010 «Про заходи щодо розвитку системи виявлення та підтримки обдарованих і талановитих дітей та молоді»
- Державна служба України з надзвичайних ситуацій № 03-1870/162-2 від 14.06.2022 року «Про організацію укриття працівників та дітей у закладах освіти»
МОН- Наказ Міністерства освіти і науки від 14.07.2023 № 853 «Про проведення Всеукраїнських учнівських Інтернет-олімпіад у 2023/2024 навчальному році»
- Наказ Міністерства освіти і науки України від 07 червня 2023 р. № 705 «Про проведення всеукраїнського конкурсу “Учитель року-2024″»
- Наказ Міністерства освіти і науки України від 15.05.2023 № 563 “Про затвердження методичних рекомендацій щодо окремих питань здобуття освіти в закладах загальної середньої освіти в умовах воєнного стану в Україні”
- Наказ Міністерства освіти і науки України від 08 серпня 2022 року № 707 «Про затвердження Інструкції з ведення ділової документації у закладах загальної середньої освіти в електронній формі»
- Наказ МОН від 01.04.2022 №289 “Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання навчальних досягнень учнів 5-6 класів, які здобувають освіту відповідно до нового Державного стандарту базової середньої освіти”
- Наказ Міністерства освіти і науки України від 13 липня 2021 р. № 813 “Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти”
- Наказ МОН від 8 вересня 2020 року №1115 і зареєстровано в Міністерстві юстиції 28 вересня 2020 року за №941/35224 “Деякі питання організації дистанційного навчання”
- Наказ МОН № 795 від 12.07.2021 року "Про надання грифа «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» модельним навчальним програмам для закладів загальної середньої освіти"
- Наказ МОН України від 10.12.2003 № 811 (редакція від 01.01.2020) "Про затвердження Положення про ІВС «ОСВІТА» та Порядку замовлення документів про базову середню освіту та повну загальну середню освіту, видачі та обліку їх карток"
- Наказ МОН України від 25.06.2018 р. № 676 «Про затвердження Інструкції з діловодства у закладах загальної середньої освіти»
- Наказ МОН України від 16.07.2018 р. № 776 "Про затвердження концепції розвитку педагогічної освіти"
- Наказ МОН України від 23.04.2018 р. № 414 «Про затвердження Типового переліку спеціальних засобів корекції психофізичного розвитку осіб з особливими освітніми потребами, які навчаються в інклюзивних та спеціальних класах (групах) закладів освіти»
- Наказ МОН України від 23.03.2018 р. №283 «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо організації освітнього простору Нової української школи».
- Наказ МОН України від 13.07.2021 № 813 "Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти"
- Наказ МОН України від 07.02.2020 р. № 143 «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи»
- Наказ МОН України від 27.08.2019 р. № 1154 «Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання навчальних досягнень учнів другого класу»
- Наказ МОН України від 20.08.2018 р. № 924 «Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання навчальних досягнень учнів першого класу у Новій українській школі»
- Наказ МОН України від 13.07.2017 року № 1021 «Про організаційні питання запровадження Концепції Нової української школи у загальноосвітніх навчальних закладах І ступеня».
- Наказ МОН України від 21.08.2013 р. № 1222 «Про затвердження орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти»
- Наказ МОН України від 13.04.2011 р. № 329 «Про затвердження Критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти»
ЛИСТИМОН- Лист Міністерства освіти і науки України від 24 серпня 2023 р. № 1/12702-23 «Щодо організації виховного процесу в закладах освіти у 2023/2024 навчальному році»
- Лист МОН від 28 серпня 2023 р. № 1/12816-23 «Про проведення Першого уроку»+ методичні рекомендації
- Лист МОН №1/12186-23 від 16.08.2023 “Про організацію 2023/2024 навчального року в закладах загальної середньої освіти”
- Лист Міністерства освіти і науки України від 23 серпня 2023 р. № 1/12626-23 «Про умови та порядок проведення всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2024»
- Перелік рекомендованої МОН начальної літератури на 2023/2024 навчальний рік
- Положення про атестацію педагогічних працівників (2022 р.)
- Лист МОН України від 14.08.2020 р. № 1/9-436 «Щодо створення безпечного освітнього середовища в закладі освіти та попередження і протидії булінгу (цікуванню)»
- Лист МОН України від 22.09.2021 р. №1/9-484 «Щодо методичних рекомендацій про викладання навчальних предметів у ЗЗСО у 2021/2022 н.р. Початкова школа»
- Лист Міністерства освіти і науки України від 25.06.2020 р. № 1/9-348 «Щодо створення інклюзивного освітнього середовища в закладах дошкільної освіти»
- Лист Мінстерства освіти та науки України від 16.06.2020 р. № 1/9-328 «Щодо методичних рекомендацій з організації психолого-педагогічного консиліуму для проведення повторної комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини»
- Лист Мінстерства освіти та науки України від 04.06.2020 р. № 1/9-302 «Щодо надання психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг дітям із особливими освітніми потребами закладами освіти в літній період»
- Лист МОН від 04.03.2020 р. № 1/9-141 «Щодо підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти»
- Лист МОН від 18.05.2018 р. № 1/11-5480 «Методичні рекомендації щодо запобігання та протидії насильству»
- Положення про індивідуальну форму здобуття загальної середньої освіти
ІМЗО- Лист ІМЗО від 04.06.2020 №22.1/10-1154 «Про методичні рекомендації щодо організації роботи сайту закладу освіти (із фокусом на повагу прав людини в онлайновому просторі)»
- Додаток до листа ІМЗО від 04.06.2020 №22.1/10-1154 «Методичні рекомендації щодо організації роботи сайту закладу освіти (із фокусом на повагу прав людини в онлайновому просторі)»
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ- Методичні рекомендації «Безпечне освітнє середовище: Надання індивідуальної підтримки учням з особливими освітніми потребами під час підготовки до реагування на надзвичайні ситуації»
- Методичні рекомендації щодо організації роботи сайту закладу освіти (із фокусом на повагу прав людини в онлайновому просторі)
- Методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти в умовах дистанційного навчання
ЕЛЕКТРОННІ ПІДРУЧНИКИ
- Лист Міністерства освіти і науки України від 24 серпня 2023 р. № 1/12702-23 «Щодо організації виховного процесу в закладах освіти у 2023/2024 навчальному році»
- Лист МОН від 28 серпня 2023 р. № 1/12816-23 «Про проведення Першого уроку»+ методичні рекомендації
- Лист МОН №1/12186-23 від 16.08.2023 “Про організацію 2023/2024 навчального року в закладах загальної середньої освіти”
- Лист Міністерства освіти і науки України від 23 серпня 2023 р. № 1/12626-23 «Про умови та порядок проведення всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2024»
- Перелік рекомендованої МОН начальної літератури на 2023/2024 навчальний рік
- Положення про атестацію педагогічних працівників (2022 р.)
- Лист МОН України від 14.08.2020 р. № 1/9-436 «Щодо створення безпечного освітнього середовища в закладі освіти та попередження і протидії булінгу (цікуванню)»
- Лист МОН України від 22.09.2021 р. №1/9-484 «Щодо методичних рекомендацій про викладання навчальних предметів у ЗЗСО у 2021/2022 н.р. Початкова школа»
- Лист Міністерства освіти і науки України від 25.06.2020 р. № 1/9-348 «Щодо створення інклюзивного освітнього середовища в закладах дошкільної освіти»
- Лист Мінстерства освіти та науки України від 16.06.2020 р. № 1/9-328 «Щодо методичних рекомендацій з організації психолого-педагогічного консиліуму для проведення повторної комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини»
- Лист Мінстерства освіти та науки України від 04.06.2020 р. № 1/9-302 «Щодо надання психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг дітям із особливими освітніми потребами закладами освіти в літній період»
- Лист МОН від 04.03.2020 р. № 1/9-141 «Щодо підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти»
- Лист МОН від 18.05.2018 р. № 1/11-5480 «Методичні рекомендації щодо запобігання та протидії насильству»
- Положення про індивідуальну форму здобуття загальної середньої освіти
2020-2022н.р
Педагог-організатор – фахівець, що організує позакласну і позашкільну роботу у сфері додаткової освіти дітей. Керує роботою клубів, кружків, секцій і інших об’єднань, що функціонують в освітніх установах і організовує діяльність учнів за технічним, художнім, спортивним і туристично-краєзнавчими напрямами. Проводить масові заходи (вечори, свята та ін.), організовує відпочинок дітей під час канікул. Cприяє творчому розвитку учнів. Залучає до виховної роботи з школярами установи культури і спорту, громадські організації
НОРМАТИВНІ
ДОКУМЕНТИ
1. Закон
України від 26.04.2001 № 2402-ІІІ «Про охорону дитинства».
2. Закон
України від 21.06.2001 № 2558-ІІІ «Про соціальну роботу з сім'ями, дітьми
та молоддю».
3. Указ
Президента України від 25 червня 2013 року №344/2013 Національна
стратегія розвитку освіти в Україні на період до 2021 року.
4. Постанова
Кабінету Міністрів України від 03.09.2009 "Про затвердження Державної
цільової соціальної програми зменшення шкідливого впливу тютюну на здоров’я
населення на період до 2012 року"
5. Постанова
Кабінету Міністрів України від 21.03.2012 № 350 "Про затвердження
Державної цільової соціальної програми протидії торгівлі людьми на період до
2015 року
6. Розпорядженням
Кабінету Міністрів України від 22.11.2010 № 2140 "Про затвердження плану
заходів щодо виконання Концепції реалізації державної політики у сфері протидії
поширенню наркоманії, боротьби з незаконним обігом наркотичних засобів,
психотропних речовин та прекурсорів на 2011-2015 роки"
7. Розпорядження
Кабінету Міністрів України від 30.11.2011 № 1209 "Про схвалення Концепції
реалізації державної політики у сфері профілактики правопорушень на період до
2015 року".
8. Лист
МОНУ від 03.08.2012 № 888 «Про затвердження Плану заходів Міністерства освіти
і науки, молоді та спорту щодо профілактики правопорушень
серед дітей та учнівської молоді на період до 2015 року.
9. Концепція
превентивного виховання
10. Лист
Міністерства освіти і науки України від 08.07.13 № 1/9-480. Методичні
рекомендації з питань організації виховної роботи у навчальних закладах у
2012/2013 навчальному році.
11. Про
затвердження Плану заходів щодо запобігання торгівлі людьми на період до 2015
року від 02.11.2012 № 298,
12. Про
затвердження Плану заходів щодо профілактики правопорушень серед дітей та
учнівської молоді на період до 2015 року від 30.11.2012 № 428,
13. Про
стан додержання законодавства, спрямованого на профілактику та лікування
наркоманії, алкоголізму в дітей від 30.10.2012 № 6/5670,
14. Виконання
наказу Департаменту освіти і науки, молоді та спорту облдержадміністрації від
30.11.2012 № 428 «Про затвердження Плану заходів щодо профілактики
правопорушень серед дітей та учнівської молоді на період до 2015 року»
15. Про
результати планової перевірки з питань правової освіти в Чернівецькій
спеціалізованій школі «Освітні ресурси та технологічний тренінг» І-ІІІ ступенів
№ 41 від 01.06.13 №2/4 - 400
16. Додаток
до листа від 01.06.13 № 2/4-400
17. Про затвердження Плану
заходів щодо запобігання правопорушенням серед дітей,
попередження жорстокого поводження з ними від 04.03.2013 № 202,
18. Про
виконання Плану заходів щодо запобігання правопорушенням серед дітей,
попередження жорстокого поводження з ними на наказ Департаменту від 11.06.2013
№ 2/4-432
19. Про
виконання Плану заходів щодо запобігання правопорушенням серед дітей,
попередження жорстокого поводження з ними на наказ Департаменту від 11.06.2013
№ 2/4-432;
20. Щодо
удосконалення профілактичної роботи в учнівському середовищі з
формування здорового способу життя від 14.08.2013 №2/4-520;
21. Щодо
проведення інформаційно-розяснювальної роботи, спрямованої на попередження
насильства від 09.10.2013 №2/4-663
ОРІЄНТОВНА СТРУКТУРА ПЕРСПЕКТИВНОГО (РІЧНОГО) ПЛАНУ
РОБОТИ ПЕДАГОГА-ОРГАНІЗАТОРА
Вступ.
Аналіз роботи педагога-організатора за певний
період, визначення мети та завдань на наступний:
- аналіз роботи
педагога-організатора над проблемою;
- реалізація завдань
програми “Основні орієнтири виховання
учнів
1-11 класів ЗНЗ України”;
- організація виховного
процесу (участь у проведенні загальношкільних виховних заходів);
- оптимізація
діяльності органів учнівського самоврядування;
- взаємодія з дитячими
та молодіжними громадськими
організаціями
(ЗНЗ, за місцем проживання);
- співпраця з класними
керівниками, вихователями та батьківським комітетом;
- недоліки та труднощі
в роботі, причини;
- визначення мети та
завдань на наступний рік.
І. Організаційні заходи щодо реалізації програми
“Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів ЗНЗ України”:
- вдосконалення мережі
гуртків, секцій та інших форм позакласної діяльності;
- організація діагностично-прогностичної
роботи у співпраці з практичним психологом та соціальним педагогом;
- участь у розробці
моделі виховної системи навчального закладу;
- створення банку
виховних систем та технологій;
- оформлення та
оновлення кабінету педагога-організатора.
ІІ. Організація виховного процесу(за основними
орієнтирами виховання):
У розділі передбачаються заходи відповідно до
рекомендацій програми “Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів ЗНЗ
України”
2.1. Ціннісне ставлення особистості до суспільства і
держави.
2.2. Ціннісне ставлення до людей.
2.3. Ціннісне ставлення до природи.
2.4. Ціннісне ставлення до мистецтва.
2.5. Ціннісне ставлення до праці.
2.6. Ціннісне ставлення до себе.
ІII. Співпраця з органами учнівського
самоврядування:
- організація навчання
шкільного парламенту у школі “Лідер”(чи іншій формі навчання);
- надання допомоги в
плануванні та організації діяльності органів учнівського самоврядування;
- участь у проведенні
спільних заходів та ін.
IV. Спільна діяльність із позашкільними закладами,
дитячими та молодіжними об’єднаннями й організаціями за місцем проживання:
- оптимізація співпраці
педагога-організатора із керівниками позашкільних навчальних закладів, дитячих
та молодіжних об’єднань й організацій за місцем проживання;
- участь у спільних
виховних заходах;
- сприяння у залученні
дітей до позакласної та позашкільної діяльності (участь учнів у гуртках,
секціях, об’єднаннях за інтересами тощо).
V. Робота з класними керівниками та вихователями:
- участь в методичних
заходах щодо планування та організації роботи класного керівника й вихователя з
учнівським колективом;
- проведення спільних
виховних заходів;
- надання допомоги класним
керівникам та вихователям в організації діяльності учнівського колективу.
VI. Взаємодія з батьками та громадськістю:
- участь в
загальношкільних заходах (батьківські збори, засідання батьківського комітету,
конференції тощо);
- надання допомоги в
організації суспільно-корисної праці.
VII. Самоосвіта:
- визначення проблеми на
наступний навчальний рік;
- опрацювання
науково-методичної та психолого-педагогічної літератури;
- планування курсової роботи,
визначення теми докурсового (курсового) завдання;
- підготовка до атестації
(оформлення матеріалів з досвіду роботи).
При плануванні роботи слід враховувати єдиний режим
виховної роботи, традиції школи та обов’язкові позакласні заходи
Немає коментарів:
Дописати коментар