Сайт директора Максимівського ліцею Головко Ольги Рада вас вітати на сайті Максимівського ліцею Михайло - Лукашівської сільської ради Запорізької області. Ми українці - честь і слава незламним!!!

Нормативні документи


НОРМАТИВНА ПРАВОВА БАЗА 

2023-2024 н.р

ПОСТАНОВИ

КМУ
Міністерство охорони здоров'я
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
НАКАЗИ

МОН
ЛИСТИ
МОН
ІМЗО
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ
ЕЛЕКТРОННІ ПІДРУЧНИКИ

2020-2022н.р

Педагог-організатор – фахівець, що організує позакласну і позашкільну роботу у сфері додаткової освіти дітей. Керує роботою клубів, кружків, секцій і інших об’єднань, що функціонують в освітніх установах і організовує діяльність учнів за технічним, художнім, спортивним і туристично-краєзнавчими напрямами. Проводить масові заходи (вечори, свята та ін.), організовує відпочинок дітей під час канікул. Cприяє творчому розвитку учнів. Залучає до виховної роботи з школярами установи культури і спорту, громадські організації

НОРМАТИВНІ ДОКУМЕНТИ  
1.             Закон України від 26.04.2001 № 2402-ІІІ «Про охорону дитинства».
2.              Закон України від 21.06.2001 № 2558-ІІІ «Про соціальну роботу з сім'ями, дітьми та молоддю».
3.             Указ Президента України від 25 червня 2013 року №344/2013 Національна стратегія розвитку освіти в Україні на період до 2021 року.
4.             Постанова Кабінету Міністрів України від 03.09.2009 "Про затвердження Державної цільової соціальної програми зменшення шкідливого впливу тютюну на здоров’я населення на період до 2012 року"
5.             Постанова Кабінету Міністрів України від 21.03.2012 № 350 "Про затвердження Державної цільової соціальної програми протидії торгівлі людьми на період до 2015 року
6.             Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 22.11.2010 № 2140 "Про затвердження плану заходів щодо виконання Концепції реалізації державної політики у сфері протидії поширенню наркоманії, боротьби з незаконним обігом наркотичних засобів, психотропних речовин та прекурсорів на 2011-2015 роки"
7.             Розпорядження Кабінету Міністрів України від 30.11.2011 № 1209 "Про схвалення Концепції реалізації державної політики у сфері профілактики правопорушень на період до 2015 року".
8.             Лист МОНУ від 03.08.2012 № 888 «Про затвердження Плану заходів Міністерства освіти і науки, молоді та спорту щодо  профілактики правопорушень серед дітей та учнівської молоді на період до 2015 року.
9.             Концепція превентивного виховання
10.        Лист Міністерства освіти і науки України від 08.07.13 № 1/9-480. Методичні рекомендації з питань організації виховної роботи у навчальних закладах у 2012/2013 навчальному році.
11.        Про затвердження Плану заходів щодо запобігання торгівлі людьми на період до 2015 року від 02.11.2012 № 298,
12.        Про затвердження Плану заходів щодо профілактики правопорушень серед дітей та учнівської молоді на період до 2015 року  від  30.11.2012 № 428,
13.          Про стан додержання законодавства, спрямованого на профілактику та лікування наркоманії, алкоголізму в дітей від 30.10.2012 № 6/5670,
14.        Виконання наказу Департаменту освіти і науки, молоді та спорту облдержадміністрації від 30.11.2012 № 428 «Про затвердження Плану заходів щодо профілактики правопорушень серед дітей та учнівської молоді на період до 2015 року»
15.        Про результати планової перевірки з питань правової освіти в Чернівецькій спеціалізованій школі «Освітні ресурси та технологічний тренінг» І-ІІІ ступенів № 41 від 01.06.13 №2/4 - 400
16.        Додаток до листа від 01.06.13 № 2/4-400
17.        Про затвердження Плану заходів   щодо  запобігання правопорушенням серед дітей, попередження жорстокого поводження з ними від 04.03.2013 № 202,
18.         Про виконання Плану заходів щодо запобігання правопорушенням серед дітей, попередження жорстокого поводження з ними на наказ Департаменту від 11.06.2013 № 2/4-432 
19.        Про виконання Плану заходів щодо запобігання правопорушенням серед дітей, попередження жорстокого поводження з ними на наказ Департаменту від 11.06.2013 № 2/4-432;
20.        Щодо удосконалення профілактичної роботи   в учнівському середовищі з формування здорового способу життя  від 14.08.2013 №2/4-520;
21.        Щодо проведення інформаційно-розяснювальної роботи, спрямованої на попередження насильства від 09.10.2013 №2/4-663

ОРІЄНТОВНА СТРУКТУРА ПЕРСПЕКТИВНОГО (РІЧНОГО) ПЛАНУ
РОБОТИ ПЕДАГОГА-ОРГАНІЗАТОРА
Вступ.
Аналіз роботи педагога-організатора за певний період, визначення мети та завдань на наступний:
-     аналіз роботи педагога-організатора над проблемою;
-     реалізація завдань програми “Основні орієнтири виховання учнів                   1-11 класів ЗНЗ України”;
-     організація виховного процесу (участь у проведенні загальношкільних виховних заходів);
-     оптимізація діяльності органів учнівського самоврядування;
-     взаємодія з дитячими та молодіжними громадськими організаціями             (ЗНЗ, за місцем проживання);
-     співпраця з класними керівниками, вихователями та батьківським комітетом;
-     недоліки та труднощі в роботі, причини;
-     визначення мети та завдань на наступний рік.
І. Організаційні заходи щодо реалізації програми “Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів ЗНЗ України”:
-     вдосконалення мережі гуртків, секцій та інших форм позакласної діяльності;
-     організація діагностично-прогностичної роботи у співпраці з практичним психологом та соціальним педагогом;
-     участь у розробці моделі виховної системи навчального закладу;
-     створення банку виховних систем та технологій;
-     оформлення та оновлення кабінету педагога-організатора.
ІІ. Організація виховного процесу(за основними орієнтирами виховання):
У розділі передбачаються заходи відповідно до рекомендацій програми “Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів ЗНЗ України”
2.1. Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави.
2.2. Ціннісне ставлення до людей.
2.3. Ціннісне ставлення до природи.
2.4. Ціннісне ставлення до мистецтва.
2.5. Ціннісне ставлення до праці.
2.6. Ціннісне ставлення до себе.
ІII. Співпраця з органами учнівського самоврядування:
-    організація  навчання шкільного парламенту у школі “Лідер”(чи іншій формі навчання);
-    надання допомоги в плануванні та організації діяльності органів учнівського самоврядування;
-    участь у проведенні спільних заходів та ін.
IV. Спільна діяльність із позашкільними закладами, дитячими та молодіжними об’єднаннями й організаціями за місцем проживання:
-     оптимізація співпраці педагога-організатора із керівниками позашкільних навчальних закладів, дитячих та молодіжних об’єднань й організацій за місцем проживання;
-     участь у спільних виховних заходах;
-     сприяння у залученні дітей до позакласної та позашкільної діяльності (участь учнів у гуртках, секціях, об’єднаннях за інтересами тощо).
V. Робота з класними керівниками та вихователями:
-     участь в методичних заходах щодо планування та організації роботи класного керівника й вихователя з учнівським колективом;
-     проведення спільних виховних заходів;
-     надання допомоги класним керівникам та вихователям в організації діяльності учнівського колективу.
VI. Взаємодія з батьками та громадськістю:
-     участь в загальношкільних заходах (батьківські збори, засідання батьківського комітету, конференції тощо);
-     надання допомоги в організації суспільно-корисної праці.
VII. Самоосвіта:
-    визначення проблеми на наступний навчальний рік;
-    опрацювання науково-методичної та психолого-педагогічної літератури;
-    планування курсової роботи, визначення  теми докурсового (курсового) завдання;
-    підготовка до атестації (оформлення матеріалів з досвіду роботи).

При плануванні роботи слід враховувати єдиний режим виховної роботи, традиції школи та обов’язкові позакласні заходи

Немає коментарів:

Дописати коментар